keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

The end

Kuinka hupaisaa.
Tunnen itseni hiukan luuseriksi ilmoittaessani tämän,
mutta mä aionkin elää.
Mulla ei ole rohkeutta tappaa itseäni.

En halua puhua ainakaan vielä niistä syistä,
jotka ovat minut tähän päätökseen johtaneet,
koska noh....
Se tuntuu kivuliaalta ajatella elämistä.

Mutta se on varma,
että minä aion elää vaikka mikä olisi.

Tämä oli kai lopetus kirjeelleni?
Hiukan nolostuttaa..

Palailen varmaan jossain vaiheessa kertomaan kuulumisista vielä.
Jos haluatte seurata mun elämääni toisessa blogissani,
voitte laittaa mulle s-postinne kommenttiboksiin,
niin en sitten julkaise sitä kommenttia.

Siellä olen eri nimellä,
ja siellä mulla on seuraajiakin enemmän.
Siellä en puhu itsetuhoisuudestani ihan näin avoimesti,
mutta kaikkea muuta mielenvikaista siellä kyllä on.
Tervetuloa :D

2 kommenttia:

  1. Ei ole rohkeutta tappaa itseä mutta on rohkeutta elää. Mun mielestä se, että jatkaa elämää vaikeuksista ja kaikesta muusta huolimatta vaatii hiton paljon rohkeutta.

    <3

    VastaaPoista