sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Kodinrikkoja

Ei helvetti mulla on joku pahasti pielessä.
Ei kukaan tervejärkinen käyttäydy tällä tavalla.

Se on vain jotenkin niin ihanaa kun baariin saat laittaa itsesi upeimmillesi,
nätit meikit ja vaatteet ja korkkarit.
Sitten etsit itsellesi kiva miehen ja leikit hänen kanssaan niin kauan kuin jaksat.
Mutta siinä vaiheessa pitäisi tulla raja vastaan,
kun miehiä on kerääntynyt ympärillesi yksi kaksi kolme neljä viisi kuusi...
Raja pitäisi tulla vastaan myös siinä vaiheessa,
kun huomaat miestesi iän vaihtelevan 19-30 vuotiaissa.
Pokasit parhaan ystäväsi valmentajan.
Oikeastaan kaksi valmentajaa.

Eikö rajan pitäisi tulla vastaan viimeistään siinä vaiheessa,
kun miehet juottavat sinua kilpaa känniin ostaen kymmeniä shotteja,
ja minä kumoan niitä nopeampaa kuin koskaan?

Eikö rajan pitäisi tulla vastaan silloin,
kun yksi miehistä kertoo olevansa naimisissa ja kahden lapsen isä?
(Mutta huom! Hän oli suurempi syypää kaikkeen, hän oli se joka roikkui minussa..)

Eikö rajan pitäisi tulla vastaan siinä vaiheessa,
kun joku yrittää tunkea kättänsä paikkaan jonne en sitä välttämättä keskellä tanssilattiaa haluaisi?

Eikö rajan pitäisi tulla vastaan silloin,
kun huomaat raahaavasi kahta miestä mukanasi kotiin,
ja pussailet kummankin kanssa yhtäaikaa bussissa.
Määränpää tuntematon, koska kadotit suuntavaistosi.

No, eipä siinä.
Aamukuudelta 10km käveleminen sukkasilteen laskuhumalassa on ihan fine.
Heivasin ne miehet ja päädyin sitten isosikoni kämpille norkkumaan,
kun en muutakaan paikkaa keksinyt.
Otin toki torkut ensin puiston penkillä, yksin.
Ja soittelin läpi kaikki puhelimeni ihmiset,
päivitin facebookkia jatkuvalla syötöllä ja lähettelin ihmisille kuvia itsestäni.

Aamulla kaulasi ja rintakehäsi näyttää siltä kuin joku olisi yrittänyt kuristaa sinua,
mutta ehei, joku teki jotain paljon mukavampaa.
Parhaan ystäväni vihaiset huudot.
Rikkinäiset sukkahousut ja miljoona haavaa kaatuilumisesta.

Ja heräät aamulla nauraen?!
Miettien, että olipas sinulla eilen hauskaa??
Häpeäisit. Helvetin huora.

Saanko luvan laittaa sekoiluani hiukan mielenterveyteni piikkiin?
Ehkä sen takia olen niin mahdoton,
kun haluan kokeilla rajojani ja elää viimeistä päivää ja ja..
Ehkä sen takia miesten huomio baarissa tuntuu erityisen hyvältä,
kun olen niin epävarma itsestäni selvinpäin?

Ehkä ehkä..
Tai sitten olet vain ihan helvetin tyhmä.

1 kommentti:

  1. En tiedä, miksi tämän kommentin nyt kirjoitan, mutta kirjoitanpa kuitenkin. Mun äiti teki itsemurhan, kun olin seitsemän vanha. En vieläkään tiedä miksi, mutta sen tiedän, että olisin halunnut olla äidille syy elää. Itsekästä varmaan, mutta silti.

    Mä itse olen miettinyt itsemurhaa monen monta kertaa, mutta ei ole rohkeus riittänyt. Mä halua luottaa siihen, että mulla on joku syy olla täällä. Toivon, että selviän tän helvetin läpi elossa ja samaa toivon sinulle. Mä toivon, että sä löydät syyn elää. Mä en voi vannoa ja vakuuttaa, että elämä muuttuis maagisesti paremmaksi, mutta aina voi yrittää.

    VastaaPoista